PDA

View Full Version : Age


jarsfitz
07-08-2005, 12:52 PM
How old are you all?
Just wondering how much of a mix there is going on over here.
Do you have children?
Are you married?
I guess a get to know you kind of thread....though I am thinking now maybe it has been done already?:confused:
Don;t blast me here.....its rainy and I am bored and I am liking this new home here:biggrin:


I am 33. I have 3 children. I have twin girls that are 5 1/2 and a little man who is 2 1/2.
They all like Dave :biggrin: (or at least they humor me and say they do)

HLShivers
07-08-2005, 12:55 PM
I'm 22 (actually 21 for 2 more wks) single w/ no children

JimiThing40
07-08-2005, 01:43 PM
I'm 20, single, junior in college

LibbyAnn
07-08-2005, 01:48 PM
Let's just say I'm older than Dave :eek:....Divorced with two kids who do not understand my love for Dave. They think their ol' mom is losing it! Going to rock concerts at my age...what could I be thinking?

Charles
07-08-2005, 02:10 PM
im 22!
Single Male.
Never been married. would like to some day.
I have yet to have any kids at all..

My favorite drinks are white russians and bud light and bourbon

CortezTheKiller
07-08-2005, 02:37 PM
im 16
goin in to my junior year of highschool :thumbsdow
im not married and have no kids believe it or not

Charles
07-08-2005, 02:52 PM
wow at 16 i was already a senior in HS..

Alice
07-08-2005, 02:52 PM
i'm 22, will be 23 next month (and i'm exactly 1 month older than chuck!)
not married, no kids. right now i'm working on the whole career aspect of my life, a husband and kids will come soon enough :boings:

LibbyAnn
07-08-2005, 02:55 PM
wow at 16 i was already a senior in HS..

You must be very bright, Charles!

I'll add - to my stats - NOT dating, but unfortunately too old for Charles! LOL!

Alice
07-08-2005, 02:58 PM
wow at 16 i was already a senior in HS..

you were in school for what, 2 weeks then turned 17?

Charles
07-08-2005, 03:03 PM
You must be very bright, Charles!

I'll add - to my stats - NOT dating, but unfortunately too old for Charles! LOL!


????? Wow.. where that comming from? Have you even seen a recent picture of me? I think you have seen some old ones of me but any recent? hehe ok im sorta drunk right so now i dontk now. umm ok.. hehe


BTW ALICE is yes 1 month exactly older than I. but but thatdoesnt mean anything!!!!!.. so yea! ok now..

Charles
07-08-2005, 03:03 PM
you were in school for what, 2 weeks then turned 17?


No. 3 weeks haha.

TheresaWuvDMB
07-08-2005, 04:13 PM
I am 23...Not married, yet not single :biggrin:
I have no children, plan to someday
My drink of choice is a Raspberry Cosmopolitan:fluff:
My boyfriend likes Dave but insists that I am too old to still have my DMB posters everywhere in my room.
I say hmmmm give me a ring and they're gone. I feel that's an equal trade :lol:

Pakelikaforprezz
07-08-2005, 05:58 PM
I'm 18 and single. Not the time of my life for restrictions.
Dont have any kids but plan on it.
My drink of choice is Jack and Coke.

My friends seem to think I'm a little too into Dave and the guys. If they're blind to their musical talents and skills, then I can only hope they gain their site one day.

Pearl
07-08-2005, 07:54 PM
Hello everyone!! I am new here and looks like a good place the hang out at.

I am 32 until Nov.
I have two kids, A have a daughter Emily that will be 7 in Sept. and a son Zach that just turned 3 in April.
I am married to a DMB hater named Jim and we have been married for 7 years.

gauerke
07-08-2005, 08:15 PM
Im 17 going to be a senior in highschool.. Yahoo!!!!!
I have no kids, or else my location would be posted as either mexico or canada
Drink of choice is also a white russian
My goal in life is to fill Carter's shoes.. when (if ever) he retires, hopefully never

DmbGreySt88
07-08-2005, 11:57 PM
Im 17 going into my junior year-
Married w/ 2 children (jk)
Drink of choice is either Corona or Coors
And ive been a dave fan since i was 10

pattything
07-10-2005, 11:36 PM
16 - single - and will be a junior at West Scranton High School

oh...and my favorite drink is A&W Cream Soda http://weeklydavespeak.com/forums/images/smilies/biggrin2.gif

Mikekat
07-10-2005, 11:37 PM
I'm 23! I've been waiting to be 23 forever so I can sing along with "23 and so tired of lifes such a shame to throw it all away"..yeah I'm a huge dork sometimes..my bad..

pattything
07-10-2005, 11:38 PM
I'm 23! I've been waiting to be 23 forever so I can sing along with "23 and so tired of lifes such a shame to throw it all away"..yeah I'm a huge dork sometimes..my bad..

haha dude thats awesome! now i wanna be 23 lol

actually i wanna be 41...well...not yet...but when i am i want to listen to #41 everyday http://weeklydavespeak.com/forums/images/smilies/boings.gif

hckyplyr0822
07-14-2005, 01:34 PM
15 goin into my sophmore year

firedancer364
07-14-2005, 01:42 PM
18 just graduated!!! hell yea single

Joyride2GreySt
07-14-2005, 07:34 PM
i'm 20- a junior in college- and single.. NO KIDS

mydreamingtree
07-20-2005, 12:21 PM
im 13, plain and boring old 13, been a dave fan since..... well, i knew the words to almost every song when i was 3, but didn't become obessed until i was 8, my life goal is to become a groupie, no just kidding, but that could be interesting,

GunsandGasoline
07-21-2005, 12:04 PM
Im 18. Sophomore (and a half) at Miami Univrsity.
Single now. no children i think.

keving421
07-21-2005, 08:32 PM
16 and going into junior year of high school
been a big dave fan for about 2 years

dancerkate69
07-21-2005, 08:48 PM
16, going to be a junior in HS
not single :), no kids.

2stepnancie
07-22-2005, 08:33 PM
I am 26 male, Single and no kids, been a dave fan for a long time and most of my friends hate me for it. they just dont like good music I guess, fav. drink whiskey sour,

dmdbmb
07-22-2005, 11:35 PM
I'm 20, 21 in 2 months, wahooo!!!
Sophmore in college.
Been a Davehead for 3 years.
Single.
No kids, unless I count my god child.
Beer of choice Miller Lite.
Drink of choice is Jack and Ginger.

Tara
07-23-2005, 12:47 AM
Wow, hardly any of you have kids lol

I'm 25 and I have been married for 5 years with 2 kids Evan, who is 2 1/2 and Paige who is almost 10 months old. Am I the only one? LOL

jarsfitz
07-23-2005, 02:45 PM
There are just a few of us here with kiddos. Seems to be a younger crowd!

MikeyCarson
07-23-2005, 06:58 PM
you were in school for what, 2 weeks then turned 17?
That's my story....Sept. birthday....I also started Senior year at 16.

28
Married
Daughter - 8
Son - 4

purplejulied
08-03-2005, 04:01 AM
36
married
1 horse, 5 dogs

daverules
08-03-2005, 10:13 AM
:oldman: Well, I feel really old after reading the previous pages! I am 39...married

for 9 years.....2 cats and 2 dogs.....only drink white russians......my first DMB

concert was 9 years ago this month! 8/30/96

:ddave:

wired
05-03-2006, 08:30 AM
okay, so i know there is already an age thread rejuvenated, but i liked this one - i like to know everyone's status. (just call me nosey) :)

so...

ya'll know i'm 35
i have 3 kids (son ~9, daughter 6.5 and son 3.5)
2 dogs, 1 cat, 60 chicks
and i've been w/my husband for 16 years (married 13 years this month)

djurzi
05-03-2006, 08:38 AM
haha.. another old thread I missed.

28
never married.. no kids..
2 dogs

blynn03
05-03-2006, 08:38 AM
I'll be 22 in a couple weeks
I'm single, but definitely want to get married in the future
I have no kids, but definitely want them in the future
I've been listening to DMB for a little over 2 years, and I've been to 3 shows (planning on 2-3 more this summer
My favorite beer is Bud Light
My favorite drink is Strawberry Margaritas!
As soon as I get my own place in the next few months, I wanna get 2 dogs (a Great Dane, and I'm undecided on the second one...maybe a Basset Hound, LOL)

EDIT: And by the word FUTURE used above....I mean hopefully within the next 5 years or so. Definitely before I'm 30 I hope!

HLShivers
05-03-2006, 08:40 AM
Whoa - you have 60 chickens? And you haven't sent me any fresh farm eggs? Tsk. Tsk.

On to what everyone has been waiting for, my stats:

I am currently 22 years old. 23 come July.
Single, no children.
I have 2 dogs & 2 cats.
I enjoy brisk jogs on the beaches of Atlanta (long walks are for pansies) and I one day hope to be a pirate.

wired
05-03-2006, 09:05 AM
I am currently 22 years old. 23 come July.

rotflol! everyone wanting to be older. just wait. someday in the not too distant future you'll be writing 'just turned 32' instead of soon-to-be 33. :lol:

HLShivers
05-03-2006, 09:22 AM
Dude, I just wanted to make sure no one forgets my birthday. I'm not trying to be older....

Shannon
05-13-2006, 01:42 AM
I'll be legal in 9 days! :)

tiglet26
05-13-2006, 10:06 AM
24, with a 3 year old daughter....not married, but been with her father for over 10 years now....don't know what he's waiting for!

Drink of choice: (beer)-Dos Equis, (liquor)-Apple vodka and cranberry juice

Been to 4 DMB shows and will be going to 5 more this summer (scares me for how many I'll be at next year!)

Should be getting a dog later this year after we put a fence up...hopefully a dalmation!

pa8605
05-13-2006, 10:37 AM
19, finishing up freshman year in college.

I tend to drink the ol' Natty Light, but thats not by choice. Just bc I'm a poor college kid. I prefer the Silver Bullet.

Been to 3 DMB shows. Goin to Stl, KC, and possibly Cleveland this year. Also goin to see moe., Umphrey's, Widespread Panic, String Cheese, Ratdog, and possibly 311 this summer.

spoonInspoon
05-13-2006, 10:49 PM
20 turning 21 in Sepetember.

I have a son named Travis 2 1/2 of whom I haven't seen in almost a year, cause of problems with my ex-Fiance' Very long long story. I miss him very much. My younger sister is the only one who can have any contact with him because of his Scum bag Mother and her "rich" husband...The bright side is i still see him in pictures, but i don't know if i can call that a bright side cause I love him and I can't see him and be his real father in life.

Any how yeah, im 20 years of age

wired
05-14-2006, 10:47 AM
The bright side is i still see him in pictures, but i don't know if i can call that a bright side cause I love him and I can't see him and be his real father in life.

wow, jeff. i can't imagine how difficult that is for you. i hope that something changes soon and you can enjoy your little boy again.

onesuiteworld
05-14-2006, 11:05 AM
16 and loving every minute

Fan#41
05-20-2006, 08:35 AM
26

EmpressB
05-26-2006, 09:52 PM
I am 23. No kids...thank god. Newly singled. Shiner Bock, Baileys and milk on the rocks, Captain and Coke ::strikes pose:: and Tequila. (did I spell that right?)

he who rocks
05-27-2006, 01:56 AM
19, yet i just got back from the bars, i could have a kid who knows, jk..i think...done with the first year of college, i need to hurry up and be 20 damnit

wired
05-27-2006, 07:44 AM
you just turned 19, nate. :lol: :lol: :lol:

Alice
05-27-2006, 08:15 AM
nate is a baby :lol: he makes me feel old (or maybe that's cause i do things like go to bed by 10, have a routine i like to follow, etc)

he who rocks
05-27-2006, 01:13 PM
hahahahahahahahahaaha, yeah... god forbid you stayed up past 10